Klantenservice

Waar kan ik u mee van dienst zijn?
Ik heb een vraag over:
  • Auto afgeven bij vertrek
  • Klachtenafhandeling
  • Over Centralparking
  • Reserveren
  • Reservering annuleren of wijzigen

Auto afgeven bij vertrek

Worden er extra kilometers met mijn auto gereden?

Uw auto wordt direct na ontvangst op de luchthaven of Passenger Terminal verreden naar ons parkeerterrein. Onze parkeerterreinen liggen op maximaal 15 kilometer van de luchthaven of Passenger Terminal. In het hoogseizoen kan het voorkomen dat uw auto wordt verreden naar één van onze andere bewaakte parkeerterreinen. Een parkeerterrein op 8 kilometer van Schiphol wordt door ons gebruikt als hub. Er wordt dus maximaal 46 kilometer met uw auto gereden.

Kan ik extra kosten verwachten als ik terugkom?

Bij terugkomst brengen wij geen extra kosten in rekening.

Moet ik tanken alvorens ik mijn auto aflever?

Als u uw auto bij ons aflevert, hoeft u de auto niet te hebben volgetankt. Wel dient uw auto genoeg brandstof te hebben om ongeveer 50 kilometer te kunnen rijden. Wij bieden u geen optie tot tanken aan maar wel tot het elektrisch opladen van uw auto.

Is parkeren bij Centralparking veilig?

Centralparking werkt uitsluitend met betrouwbare beroepschauffeurs. Uw auto is bij ons in goede handen. Al onze chauffeurs hebben een verklaring van goed gedrag van het ministerie van justitie en worden maandelijks bijgeschoold. Uw auto parkeren wij op een permanent bewaakt terrein aan de Rijnlanderweg te Rijsenhout of een van onze andere terreinen. Ons parkeerterrein is uitgerust met een slagboom, alarm en camera toezicht. Uw autosleutels worden in een bewaakte kluis veilig opgeborgen.

Wat gebeurt er met de sleutel?

U geeft de sleutel af aan onze chauffeur. De chauffeur rijdt vervolgens naar onze parkeerplaats op ongeveer 8 km van de vertrekhal. De sleutel verdwijnt vervolgens in onze kluis en blijft daar tot het moment dat u weer terugkomt vanuit het buitenland. Niemand anders dan onze teamleiders kunnen bij deze 24/7 bewaakte kluis.

Hoe herken ik een chauffeur van Centralparking?

Wij staat voor u klaar op de afgesproken plaats die u terug kunt vinden op de reserveringsbevestiging. Onze chauffeurs kijken naar u uit nadat u zich heeft aangemeld op 0900-1200001 en zal u herkennen aan het merk auto, de kleur van de auto en uw kenteken. Tevens heeft hij dezelfde reserveringsbevestiging bij zich die u ook per e-mail heeft ontvangen. Hierin staan dus al uw relevante gegevens. Zodra u aan komt rijden, steekt hij zijn hand omhoog en helpt hij u met de koffers.

Terug naar boven

Klachtenafhandeling

Waar kan ik met een klacht terecht?

Wij vinden het vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. Idealiter laat u uw klacht achter op klachten@centralparking.nl en wij bevestigen uw klacht en nemen die direct in behandeling. Voor urgente klachten kunt u ons bellen op 0900-1200001.

Wat gebeurt er bij schade?

Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Zo werken wij uitsluitend samen met betrouwbare beroepschauffeurs die in het bezit zijn van een verklaring omtrent goed gedrag van het ministerie van justitie. Tevens worden al onze chauffeurs maandelijks bijgeschoold. Indien u schade heeft geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kunt u een e-mail sturen naar: klachten@centralparking.nl. Vervolgens wordt de klacht naar tevredenheid opgelost.

Is Centralparking verzekerd?

Op het moment dat u bij ons een reservering plaatst, ontvangt u van ons een reserveringsbevestiging per e-mail. In de bijlage van deze e-mail, vindt u een contract wat ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van uw auto aan ons. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij luchthavens, cruise terminals en alle parkeergarages in Nederland zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

Terug naar boven

Over Centralparking

Wat is valet parking?

Centralparking biedt Valet Parking Service aan. Dat houdt in dat u 15 minuten voor aankomst op Schiphol ons belt. U rijdt door naar de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Daar staat een chauffeur op u te wachten. Deze chauffeur controleert de auto op eventuele schades en helpt u met de bagage, zodat u direct de vertrekhal in kunt. De chauffeur parkeert vervolgens uw auto op één van de bewaakte parkeerterreinen nabij Schiphol. Bij terugkomst belt u ons opnieuw, de chauffeur rijdt uw auto terug naar dezelfde plaats op Schiphol (in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3). Nadat u samen met de chauffeur de auto heeft gecontroleerd, rijdt u terug naar huis of kantoor.

Is Centralparking onderdeel van de luchthaven?

Centralparking is een onafhankelijke organisatie die haar diensten zelfstandig en zonder opdracht van de luchthaven aanbiedt. Voor informatie omtrent de luchthaven verwijzen wij u door naar de website van Schiphol, Eindhoven of Rotterdam Airport.

Welke service biedt Centralparking naast het parkeren nog aan?

Wij bieden u de volgende extra services aan: – Overdekt parkeren – Diverse soorten wasbeurten voor uw auto – Het elektrisch opladen van uw auto Deze extra services kunt u in het boekingsproces kiezen.

Wat onderscheidt Centralparking van andere parkeeraanbieders?

Onze chauffeurs zorgen graag voor uw auto tijdens uw reis. Zij zijn betrouwbare chauffeurs en zijn professioneel getraind. Wij staan met voldoende collega’s op de luchthavens en de cruiseterminal op u te wachten en staan continue in verbinding met de teamleider op onze centrale parkeerplaats. Indien nodig, kunnen wij dan ook razendsnel schakelen om u van dienst te zijn.

Hoelang bestaat Centralparking al?

Centralparking bestaat ruim 8 jaar. De grondlegger van Centralparking is nog steeds de eigenaar van de organisatie.

Hoeveel auto’s parkeren jullie jaarlijks?

Wij zijn de grootste valet parking aanbieder bij luchthaven Schiphol, Eindhoven Airport en Rotterdam Airport. Daarnaast zijn wij officieel partner van de Passenger Terminal Amsterdam. Jaarlijks parkeren wij meer dan 80.000 auto’s voor onze klanten en ook voor klanten van D-reizen, KLM, VakantieXperts, Uniglobe en vele andere reisorganisaties. Daarnaast maken kleine en grote bedrijven graag gebruik van onze parkeerservice.

Wat zijn de openingstijden van Centralparking?

Wij zijn alle dagen van het jaar, 24 uur per dag en zeven dagen in de week bereikbaar.

Wat zijn de contactgegevens van Centralparking?

Wij zijn alle dagen van het jaar, 24 uur per dag en 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar op 0900-1200001. Het beste kunt u ons bereiken door een e-mail te versturen naar: vragen@centralparking.nl.

Terug naar boven

Reserveren

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?

Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Wanneer u er zeker van bent dat u de reserveringsbevestiging niet heeft ontvangen, dan kunt u een mail sturen naar vragen@centralparking.nl of bellen met 0900 1200 001.

Hoeveel kilometers worden er met mijn auto gereden?

Nadat een van onze collega’s uw auto hebben aangenomen wordt hij naar onze centraal parkeerterrein gereden nabij Schiphol. Op deze centrale parkeerplaats worden net aangenomen auto’s geparkeerd en auto’s die de komende uren terug gaan naar hun eigenaar op Schiphol. In de regel wordt uw auto vanuit de centrale parkeerplaats nog wordt doorgereden naar één van onze andere parkeerterreinen. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij drukte, als u overdekt parkeren heeft gekozen of als u een wasbeurt heeft meegeboekt. Wij zorgen dat uw auto terug op de centrale parkeerplaats staat zodat wij uw auto direct naar de vertrekhal kunnen rijden als u bent aangekomen. Hierdoor kan het dus voorkomen dat uw auto meer kilometers heeft gereden dan dat u oorspronkelijk had gedacht. Er wordt maximaal 45 kilometer met uw auto gereden.

Wat gebeurt er met mijn auto?

Nadat een van onze collega’s uw auto hebben aangenomen wordt hij naar onze centrale parkeerterrein gereden. Hier worden alle auto’s verzameld die zijn aangenomen en spoedig terug worden afgeleverd aan de eigenaar. Het kan dat uw auto vanuit de centrale parkeerplaats nog wordt doorgereden naar één van onze andere parkeerterreinen. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij drukte, als u overdekt parkeren heeft gekozen of als u een wasbeurt heeft meegeboekt. Wij zorgen dat uw auto terug op de centrale parkeerplaats staat zodat wij uw auto direct naar de vertrekhal kunnen rijden als u bent aangekomen.

Hoe weet ik of ik een reservering heb gemaakt?

U ontvangt van ons direct na de boeking (via de website of telefonisch) een reserveringsbevestiging per e-mail. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen via de e-mail, kan het zijn dat onze bevestiging in uw ongewenste email box (spamfilter) is terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kunt u een e-mail versturen naar: vragen@centralparking.nl.

Ik heb een rolstoel, is dit een probleem?

Indien u of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen wij u nog steeds van dienst zijn. Wij helpen veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel. Een van onze collega’s helpen u met bagage en roelstoel indien u dat wenst. Onze chauffeurs zijn bedreven in het rijden met aangepaste vervoersmiddelen.

Ik heb een persoonlijke code ontvangen, echter werkt deze niet.

Als uw persoonlijke code om wat voor reden dan ook niet werkt, kunt u contact opnemen met 0900-1200001 of een e-mail sturen naar: vragen@centralparking.nl.

Hoe duur is Centralparking?

Onze tarieven zijn goedkoper dan de valet parkeerservice die wordt aangeboden door de luchthavens of de gangbare parkeervoorzieningen. Wij bieden valet parkeerservice aan hetgeen inhoudt dat uw auto wordt aangenomen en afgeleverd bij de aankomst- of vertrekhal van de luchthaven of cruiseterminal. Wij zijn in de regel iets duurder dan de shuttlebedrijven maar het bespaart u twee ritjes in een pendelbusje en onnodig gesjouw met koffers.

Kan ik mijn motor bij Centralparking laten parkeren?

Nee, dit is niet mogelijk.

Wanneer en hoe kan ik betalen?

U kunt op de site betalen met creditcard of Ideal. U kunt ook bij vertrek (wanneer u aankomt op de luchthaven of cruise terminal) betalen bij onze chauffeur: contant, met pin of met creditcard. Betaling achteraf kan ook wanneer u een eigen account aanmaakt op onze site. De laatste optie is met name voor veelvliegers interessant.

Waarom kan ik op bepaalde tijdstippen niet reserveren?

Het kan voorkomen dat op bepaalde tijdstippen geen parkeerplaatsen vrij zijn. U kunt dan wellicht eerder of later binnenkomen / vertrekken.

Is het mogelijk om voor meerdere auto’s tegelijkertijd te reserveren?

Ja, dat kunt u zeker. Echter dient u voor elke auto afzonderlijk een reservering te plaatsen. Bij tien of meer kunt u ook mailen naar vragen@centralparking.nl of ons bellen op 0900-1200001.

Hoe lang kan ik een parkeerservice reserveren?

U kunt bij ons voor een maximale periode van 6 weken parkeren. Indien u langer dan 6 weken wilt parkeren, verzoeken wij u contact op te nemen met vragen@centralparking.nl.

Hoeveel tijd van te voren kan ik een parkeerservice reserveren bij Centralparking?

U kunt tot maximaal een jaar van te voren een parkeerservice reserveren. U kunt tot een half uur van te voren bij ons boeken, echter deze last minute reserveringen dienen uitsluitend telefonisch geboekt te worden zodat wij u goed kunnen helpen.

Hoe werkt het?

U maakt allereerst op onze website, door middel van een e-mail of telefonisch een reservering.
– U ontvangt direct een bevestigingsmail die u uitprint;
Een kwartier voordat u aankomt, belt u ons (0900-1200001);
– In de reserveringsbevestiging staat waar een van onze collega’s op u zullen wachten;
– Wij hebben hetzelfde contract met al uw gegevens bij ons welke we samen ondertekenen nadat de eventuele schades en of de achterblijvende waardevolle spullen zijn genoteerd; – Wij helpen u met de koffers en parkeren uw auto veilig op ons 24/7 bewaakte terrein;
– Bij terugkomst belt u weer met 0900-1200001 en binnen 20 tot 30 minuten wacht onze chauffeur met uw auto op de aangegeven plaats; u rijdt direct naar huis!

Terug naar boven

Reservering annuleren of wijzigen

Hoe kan ik mijn reservering annuleren

U kunt eenvoudig zelf uw reservering annuleren door uw reserveringsbevestiging te openen. In de reserveringsbevestiging vindt u linksonder de knop reservering wijzigen, door hierop te klikken komt u bij uw reservering op de website, waar u uw reservering kan annuleren. U kunt ook uw reservering annuleren via ons telefoonnummer: 0900 1200 001. Annuleren kan gratis tot 24 uur voor vertrek. Daarna wordt de volledige parkeerkosten in rekening gebracht tenzij u een annuleringsverzekering via Centralparking heeft bijgeboekt.

Kan ik mijn vertrek- en aankomsttijden wijzigen?

Ja, u kunt uw vertrek- en aankomsttijden wijzigen. Als het goed is heeft u een reserveringsbevestiging per mail ontvangen. Onderaan deze mail kunt op knop wijzigen reservering drukken. Op deze pagina kunt u wijzigingen aanbrengen. Heeft u de email niet meer, dan kunt u altijd contact opnemen middels het sturen van een e-mail: vragen@centralparking.nl . Als u kort van te voren een wijziging wilt doorgeven, ontvangen wij de wijziging graag telefonisch: 0900-1200001.

Krijg ik mijn geld terug wanneer ik 1 dag eerder terugkom?

Wanneer u eerder terug komt dan gepland, kunnen wij u geen geld restitueren. U kunt dit eventueel bij uw reisverzekeraar claimen.

Hoe krijg ik mijn geld terug indien ik heb betaald met Ideal?

U krijgt het gehele reserveringsbedrag retour, indien u 12 uur van te voren heeft geannuleerd. Nadat wij uw reserveringsnummer, bankgegevens en persoonsgegevens hebben ontvangen via de e-mail: vragen@centralparking.nl, boeken wij direct het betreffende bedrag terug.

Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?

U kunt tot 24 uur voor vertrek kostenloos wijzigen of annuleren. Binnen 24 uur moeten wij het gehele tarief bij u in rekening brengen omdat wij een parkeerplaats voor u hebben gereserveerd alsmede een chauffeur voor u hebben ingepland. Indien u een annuleringsverzekering van Centralparking heeft genomen, is wijzigen of annuleren gratis tot 1 uur voor vertrek.

Ik kom eerder terug dan opgegeven, wat moet ik doen?

Indien u dezelfde dag eerder of later terugkomt, hoeft u ons niet in te lichten. Indien u één of meerdere dagen eerder of later terugkomt, stuur dan een email naar vragen@centralparking.nl.

Terug naar boven

Direct contact opnemen

Als gewaardeerde reiziger kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Meer dan 60 chauffeurs staan dagelijks 24 uur per dag / 7 dagen per week voor u klaar. Daarom hebben wij het u makkelijk gemaakt om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor uw vraag. Wij streven ernaar om deze binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Reserveringsnummer
Naam
Emailadres
Telefoonnummer
Over welke locatie heeft u een vraag:
Ik heb een vraag over:
Vraag

Contactgegevens

Telefoon
Telefoon Dag en nacht bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week
0900 - 1200 001 (€1,00 p/g)
E-mail
E-mail Stuur ons een email:
Klik hier
Reactie binnen 1 werkdag
Postbus Central Parking
Postbus 8014
1180 LA AMSTELVEEN
Nederland

KvK: 67635806

BTW: NL857102709B01

Over Central Parking

Alweer een aantal jaar geleden ergerde ik mijzelf aan het parkeergedoe, de hoge parkeertarieven, shuttlebus in- en uit en het sjouwen van de koffers op luchthavens en cruise terminals.

Intussen ben ik betrokken geraakt bij Central Parking die een compleet nieuwe service aanbiedt, gericht op gemak en eenvoudig parkeren. Als klant rijdt u namelijk met uw eigen auto helemaal door tot aan de vertrekhal, waarna uw auto door een vakbekwame chauffeur wordt aangenomen en op een 24/7 beveiligd parkeerterrein wordt geparkeerd.

Bij ons staat de klant altijd centraal en wordt er geluisterd naar al uw wensen. Ons doel is namelijk om het parkeren gemakkelijker te maken op Nederlandse luchthavens en cruise terminals, om zo iedere reiziger te ontzorgen.

Vriendelijke groet,
Erik Koller

Bereken uw tarief en reserveer uw parkeerplaats bij PTA

Kies datum en tijd
Persoonlijke gegevens
Selecteer uw opties
Bevestiging

Kies uw datum & tijd

Vertrekdatum (tijd op luchthaven)

Tijd invullen die u verwacht met de auto op de luchthaven of terminal aan te komen
Vertrekdatum
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Vertrekdatum
juni '17
juli '17
augustus '17
september '17
oktober '17
november '17
december '17
januari '18
februari '18
maart '18
april '18
mei '18
Verwachte inlevertijd van uw auto, bijvoorbeeld 2 uur voor vertrek vliegtuig
00:00
00:15
00:30
00:45
01:00
01:15
01:30
01:45
02:00
02:15
02:30
02:45
03:00
03:15
03:30
03:45
04:00
04:15
04:30
04:45
05:00
05:15
05:30
05:45
06:00
06:15
06:30
06:45
07:00
07:15
07:30
07:45
08:00
08:15
08:30
08:45
09:00
09:15
09:30
09:45
10:00
10:15
10:30
10:45
11:00
11:15
11:30
11:45
12:00
12:15
12:30
12:45
13:00
13:15
13:30
13:45
14:00
14:15
14:30
14:45
15:00
15:15
15:30
15:45
16:00
16:15
16:30
16:45
17:00
17:15
17:30
17:45
18:00
18:15
18:30
18:45
19:00
19:15
19:30
19:45
20:00
20:15
20:30
20:45
21:00
21:15
21:30
21:45
22:00
22:15
22:30
22:45
23:00
23:15
23:30
23:45

Aankomstdatum (geplande landingstijd)

Verwachte aankomsttijd van het vliegtuig op luchthaven of de boot bij de terminal invullen
Aankomstdatum
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Aankomstdatum
juni '17
juli '17
augustus '17
september '17
oktober '17
november '17
december '17
januari '18
februari '18
maart '18
april '18
mei '18
Geef hier de geplande aankomsttijd van uw vlucht. Na landing belt u ons om aan te geven hoe laat u uw auto klaar willen hebben staan.
00:00
00:15
00:30
00:45
01:00
01:15
01:30
01:45
02:00
02:15
02:30
02:45
03:00
03:15
03:30
03:45
04:00
04:15
04:30
04:45
05:00
05:15
05:30
05:45
06:00
06:15
06:30
06:45
07:00
07:15
07:30
07:45
08:00
08:15
08:30
08:45
09:00
09:15
09:30
09:45
10:00
10:15
10:30
10:45
11:00
11:15
11:30
11:45
12:00
12:15
12:30
12:45
13:00
13:15
13:30
13:45
14:00
14:15
14:30
14:45
15:00
15:15
15:30
15:45
16:00
16:15
16:30
16:45
17:00
17:15
17:30
17:45
18:00
18:15
18:30
18:45
19:00
19:15
19:30
19:45
20:00
20:15
20:30
20:45
21:00
21:15
21:30
21:45
22:00
22:15
22:30
22:45
23:00
23:15
23:30
23:45
Onze reizigers beoordelen ons gemiddeld met:
Ervaringen gebruikers valet parkeren
Betaalmethodes

Central parking in beeld

Wat is valet parkeren bij Schiphol?

Onze valet parking service

  • Eenvoudig annuleren en wijzigen
  • Aanname bij de vertrekhal
  • De grootste valet parking bij Passenger Terminal Amsterdam
  • 24/7 beveiliging en camera toezicht
  • Goed getrainde, professionele chauffeurs
  • Wij zijn goed verzekerd, uw auto is in veilige handen

Onbezorgd op reis

Wij nemen uw auto bij de terminal aan. Mijn grootste zorg is dat uw auto veilig wordt geparkeerd op ons beveiligde parkeerterrein en dat de auto weer veilig bij u wordt teruggebracht.

Een fijne reis gewenst.
Central Parking

Last minute Parkeren bij Centralparking

Centralparking levert al meer dan 5 jaar een valet parkeeroplossing op de cruise terminal van Amsterdam. Steeds meer reizigers kiezen voor deze gemakkelijke en vooral zorgeloze parkeerservice. U hoeft niet meer opzoek naar een parkeerplaats en/of bus- in of uit. Meer dan 120 chauffeurs van Centralparking zorgen ervoor dat u uw auto bij aankomst direct kunt afgeven aan één van de collega’s van Karel.Centralparking werkt samen met verschillende luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties die dezelfde servicegedachte onderschrijven. Mede dankzij deze partners zorgen wij jaarlijks voor de auto’s van meer dan 40.000 reizigers.

Veilig en betrouwbaar

Topkwaliteit valet service
Central Parking heeft al meer dan acht jaar ervaring en parkeert meer dan 80.000 auto's per jaar. Voor alle diensten die Centralparking levert is het goed verzekerd.

Het CentralParking Team

Uw auto parkeren is onze zorg
Het CentralParking Team bij Rotterdam The Hague Airport zorgt ervoor dat u zowel bij aankomst als vertrek zonder zorgen kunt parkeren.

Central Parking partners

Onze Partners
Wij zijn trots op onze samenwerking met luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties die dezelfde servicegedachte delen.
© 2017 - Central Parking